Trendday søger praktikant indenfor kommunikation og kundeservice

Vi søger en dygtig og social praktikant, som primært vil varetage kommunikation i virksomheden – herunder mails, livechat og telefonopkald.

Som praktikant vil du være ansvarlig for at lede og udvikle Trenddays virksomhed indenfor kundeservice. Du vil have ansvaret for kommunikationen til kunderne alene, og vi søger derfor en person, der kan tage selvstændige beslutninger og bevare overblikket, når der er meget at se til. 

Dit fokus

Dit fokus vil være at øge vores kundetilfredshed og forbedre kundeservice – vi ser derfor gerne, at du selv tænker ud af boksen og kommer med kreative forslag. Du skal vejlede kunder på bedst mulig vis, mens du samtidigt opfordrer til yderligere mersalg.

Vi ser praktikken som en mulighed for at varetage en ansvarsfuld stilling i en virksomhed i vækst, og for den rette person er der et stort potentiale for yderligere karrieremuligheder i virksomheden. Du vil indgå i et team med blandt andet ejerne af virksomheden, og du får mulighed for at opleve på tæt hold hvilke udfordringer, der kan være i en nyopstartet virksomhed.

Hvem er du?

Du er en serviceminded og resultatorienteret person, som motiveres af at udvikle virksomheden og give vores kunder en god oplevelse. Du er vant til at håndtere kunder og ved hvad der skal til for at gøre en kunde tilfreds. Du skal kunne arbejde selvstændigt og tage beslutninger ud fra Trenddays værdier. Som praktikant er du relationsskabende, kommunikativ og trives i en virksomhed under udvikling. Du skal være engageret og føle ansvar overfor de opgaver, du bliver stillet.

Hvem er Trendday?

Vi er en webshop i vækst, der sælger tøj til piger og nýngre kvinder. Siden virksomhedens opstart i april 2015, har vi været igennem en rivende udvikling, og derfor er vi nu klar til at udvide vores lille team med en spændende og lærerig praktikplads. Vi brænder for den gode shopping oplevelse, for kontakten til kunderne og selvfølgelig for mode.
Vi har beliggenhed ved siden af Tivoli i København K på Ny Kongensgade 10, 1472 København. 

Hvilke opgaver tilbyder vi?

Vi vægter vores kunder højere end noget andet, og vi bestræber os altid på at give den bedst mulige service. Kommunikation mellem virksomhed og kunde er derfor i højsædet. Praktikken er ulønnet. 

Du vil stå for optimering og håndtering af følgende:

  • Effektivisering og automatisering af mails
  • Livechat (Zopim)
  • Telefon
  • Zendesk
  • Kommunikation med pakkemedarbejdere
  • Trustpilot- og Facebook rating 

Hvad leder vi efter?

 Vi ser gerne, at du:

  • Læser på en relevant uddannelse indenfor kommunikation og service
  • Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk
  • Brænder for kommunikation og god service
  • Er social, har masser af gåpåmod og kan arbejde selvstændigt
  • Har erfaring indenfor service og kommunikation
  • Kan jonglere med flere bolde i luften 
  • Har et praktikforløb på 3-4 måneder hos os

Det er en fordel, hvis du allerede har arbejdet med service og kommunikation i en anden virksomhed.

Lyder det som noget for dig?

Kontakt CEO Kasper Bondegaard Pedersen på kasper@trendday.dk