Brænder du for kundeservice og har du lyst til at være en del af Team-trendday?

Vi søger en imødekommende og social kundeservicemedarbejder, som primært skal varetage kommunikationen med vores kunder – herunder mails, livechat og telefonopkald.

Som kundeservicemedarbejder vil du være ansvarlig for at lede og udvikle Trenddays virksomhed indenfor kundeservice. Du vil have ansvaret for kommunikationen med kunderne alene og vi søger derfor en person, der kan tage selvstændige beslutninger og bevare overblikket i pressede situationer.

Hvem er du?
Du er en serviceminded og ansvarsbevidst person, som motiveres af at udvikle virksomheden og give vores kunder en god oplevelse. Du er vant til at håndtere kunder og ved hvad der skal til for at gøre en kunde tilfreds. Du er relationsskabende, kommunikativ og trives med at arbejde selvstændigt. Du skal være engageret og omstillingsparat overfor de opgaver du bliver stillet.

Dine faglige kompetencer….

  • Du har erfaring med kundekontakt fra et tidligere job
  • Du er flydende i mundtlig og skriftlig dansk
  • Kan gøre dig forståelig på engelsk og forstår engelsk
  • Du kan arbejde i et højt tempo og kan håndtere flere opgaver på samme tid
  • Det er en fordel hvis du har kendskab til shopify, shiphero og Webshipper, men ikke et krav.
  • Det er en fordel hvis du læser eller har læst på en relevant uddannelse indenfor kommunikation og service

Dine personlige kompetencer…

  • Tager ansvar for at få dine opgaver løst
  • Du er positiv og møder udfordringer med stort gåpåmod og entusiasme
  • Du er lyttende og empatisk og formår at skabe personlige relationer med alle typer mennesker
  • Du er fleksibel, samarbejdsvillig og mødestabil
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage beslutninger ud fra sund fornuft
  • Fokus på øget kundetilfredshed, tænker du af boksen og kan komme med kreative forslag 

Vi tilbyder…

Din dagligdag vil være præget af mange forskellige typer opgaver og med stor fleksibilitet.

  • Et job i et åbent og lyst kontormiljø på vores hovedkontor i Hvidovr
  • Et arbejdsmiljø hvor du vil være omgivet af dygtige og hjælpsomme kollegaer
  • Mulighed for kompetenceudvikling
  • Løn efter kvalifikationer
  • En del af et fællesskab som har et stærkt sammenhold og brænder for Trendday
  • Du får en stilling med meget ansvar fra start
  • Oplever på tæt hold spændende udfordringer som der kan være i en nyopstartet virksomhed


Du vil stå for optimering og håndtering af følgende:

  • Effektivisering og automatisering af mails
  • Livechat (Zopim)
  • Telefon
  • Kommunikation med pakkemedarbejdere
  • Trustpilot- og Facebook rating 
  • Kommunikation med GLS, DAO og Postnord
  • Input til forbedringer af diverse processer i virksomheden
  • Oprettelse af nye produkter
  • Adhoc opgaver såsom håndtering af returvarer, lagerstyring mm.

 

Hvem er Trendday?

Vi er en webshop i vækst, der sælger tøj til piger og ýngre kvinder. Siden virksomhedens opstart i april 2015, har vi været igennem en rivende udvikling, og derfor er vi nu klar til at udvide vores lille team. Vi brænder for den gode shopping oplevelse, for kontakten til kunderne og selvfølgelig for mode.

Vi har beliggenhed på Hammerholmen 11E, 2650 Hvidovre.

Vores team..

I øjeblikket er vi 12 ansatte, hvoraf 6 er pakkemedarbejdere. Du kommer til at være vores eneste kundeservicemedarbejder og varetager derfor opgaverne alene, selvom du sidder på kontoret med dine kollegaer. Vi prioriterer vores sociale sammenhold i teamet højt og arbejder tæt sammen.

Baggrunden for virksomhedens succes er et højt og personligt serviceniveau og engagerede medarbejdere, som brænder for at gøre en forskel i virksomheden. Vi lægger vægt på en høj medarbejdertilfredshed, hvor medarbejderne trives og har det godt. Vi har en uformel omgangstone og korte beslutningsveje.

Tiltrædelse?

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Som udgangspunkt søger vi en medarbejder der kan være her i tidsrummet 10-15 mandag til fredag.

Lyder det som noget for dig?

Kontakt CEO Kasper Bondegaard Pedersen på kasper@trendday.dk med en ansøgning og CV.

Har du spørgsmål omkring stillingen er du velkommen til at kontakte Mie Kristoffersen, som er nuværende kundeservicemedarbejder, på til Mie@trendday.dk.