Handelsbetingelser

 

På Trendday.dk kan du som kunde, kun købe produkter.
Ved bestilling af varer på Trendday.dk bekræfter du, at du er 16 år eller ældre.

Ved køb via Trendday.dk accepterer du disse generelle betingelser.

Generelle oplysninger

TRENDDAY ApS

Cvr. 36539178

Adresse: Hammerholmen 11E, 2650 Hvidovre. 

E-mail: info@trendday.dk

Telefon71 99 32 56

 

Bestilling

  • Varen bestilles online via www.Trendday.dk
  • Ved bestilling angives navn, adresse, e-mailadresse og kontooplysninger.
  • Betalingen sker først når varen bliver sendt til dig. Afsendelsen af ordrebekræftelse sker umiddelbart efter, at du har gennemført et køb. Du vil efterfølgende få en mail med en bekræftelse i, at varen er sendt efter afsendelse.
  • Når købet er gennemført vil ordrebekræftelsen blive sendt pr. e-mail til den e-mail-adresse, som du angiver i forbindelse med bestillingen. Vær opmærksom på at i visse tilfælde kan opfattes disse som spam og ryger dermed i dit spamfilter - tjek venligst dette før du kontakter os. Afsendelsen af ordrebekræftelse sker umiddelbart efter, at betalingen er registreret på vores konto.
  • Ved køb af gavekort vil du modtage en ordrebekræftelse fra Trendday.dk med oplysningen om indløsning.

 

Priser

Alle priser angivet på Trendday.dk er inklusiv moms.

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Betaling

Hos Trendday.dk kan du betale med Visa, Mastercard, Mobilepay, Viabill, Maestro.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter trækkes den rente- og gebyrfrie månedsydelse den 20. i hver måned.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 
Læs mere her: www.viabill.com/kredit”   

OBS: Til din fordel tager vi ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Levering

Bestiller du før kl. 13:00, bliver din ordre sendt samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 13:00 bliver sendt dagen efter. Du modtager din ordre indenfor 1-3 hverdage - i nogle tilfælde allerede dagen efter, hvis du bestiller før kl. 13:00

TRENDDAY leverer gennem PostNord og DAO. Pakken kan sendes til din adresse eller det nærmeste posthus eller pakkeboks i dit område. Vi sender altid din pakke forsikret med et leveringsgebyr på 59 kr. Køber du for over 599 kr. får du fri fragt med DAO.

Leveringstiden fremgår under det aktuelle produkt, og forudbestillinger har ekstra leveringstid. Bestiller du andre varer med din forudbestilling, sendes disse varer først. Ønskes du at få sendt din ordre samlet, så bedes du skrive til info@trendday.dk.

Du modtager dato for forsendelse pr. mail, efter din ordre er godkendt.

Vi afsender varer dagligt, så medmindre andet er oplyst vil den forventede leveringstid være mellem 1-3 dage.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@Trendday.dk. eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Vælger du at gøre dette alligevel, vil vi opkræve fragten herfor.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Vu anbefaler at du benytter dig af vores returlabel, på den måde er pakken forsikret. Vores returlabel bliver sendt med GLS til 46,50 kr. 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til: Hammerholmen 11E, 2650 Hvidovre. 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Inden du sender varen så tag kontakt til os, så vi kan fremsende dig en returlabel.

Varen sendes til: Hammerholmen 11E, 2650 Hvidovre. 

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet og fremsende din ordrebekræftelse.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Ansvarsbegrænsning

Vi er kun ansvarlige så længe det følger af lov.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos TRENDDAY ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige er TRENDDAY ApS

Som registreret hos TRENDDAY ApS har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: info@trendday.dk

Trendday.dk bruger cookies til at føre demografiske og brugerrelaterede statistikker og for at sikre en alsidig visning af reklameformater.

Til dette brug registrerer vi udelukkende informationer af teknisk karakter som brugertid, browsertype, IP-numre m.v. Ved alle reklameformater registrerer vi, om du klikker på de leverede annoncer.

Se mere om brug af cookies, og hvordan de kan fjernes under ”Cookies- og Privatlivspolitik” i bunden af sitet.

Opstår der fejl eller problemer med ordrebekræftelsen eller indløsningen heraf vil Trendday.dk hjælpe med at finde en løsning. Du kan i sådanne tilfælde kontakte os på info@Trendday.dk .

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@trendday.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular 

Find standardfortrydelsesformularen HER