Nyheder i ét outfit!
Skrevet af CAMILLA KRØYER den

i dag har vi fået bestseller jakken 'Misty' på lager igen, og endda i SORT! Jeg er helt vild med den..
- Så vi samlede det i et oufit til jer her -





Skrevet af CAMILLA KRØYER den
SUBTOTAL
MAN-FRE: KL.10.00-14.00
WEEKEND: LUKKET
EMAIL: INFO@TRENDDAY.DK
TLF.NR: 71 74 51 56
VI OPLEVER STORE FORSINKELSER PÅ VARER, SMYKKE ÆSKER OG LEVERINGEN GENERELT, VÆR TÅLMODIGE MED OS, JERES PAKKER NÅR ALLE SAMMEN FREM TIL GOD TID INDEN JUL.
DER ER DESVÆRRE STOR PRES PÅ LUFTFRAGTEN AF PRODUKTER OG SMYKKE ÆSKER.
HAR DU IKKE FÅET DIN ORDRE? SÅ KAN DU FORVENTE DEN INDEN WEEKENDEN , SENEST D.17 DECEMBER .
VI BEKLAGER ALLE FORSINKELSER, MEN GRUNDET COVID-19 HAR DET SKABT MASSIV INTERNETHANDEL OG SAMTIDIG MED BEGRÆNSET FLY PLADS, SÅ ER DER NOGLE SMÅ FORSINKELSER (ALLE ORDRER LEVERES I GOD TID INDEN JUL) VÆR IKKE BEKYMRET <3 Knus Camilla
Bestiller du før kl 14.00, bliver din ordre sendt samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 14.00 bliver sendt dagen efter. Du modtager din ordre indenfor 1-3 hverdage - i nogle tilfælde allerede dagen efter, hvis du bestiller før kl. 12:00 og vælger levering med DAO.
TRENDDAY leverer gennem PostNord, GLS og DAO. Pakken kan sendes til din adresse eller det nærmeste posthus eller pakkeboks i dit område. Vi sender altid din pakke forsikret med et leveringsgebyr på 30 kr. Køber du for over 599 kr. får du fri fragt med DAO.
Leveringstiden fremgår under det aktuelle produkt, og forudbestillinger har ekstra leveringstid. Bestiller du andre varer med din forudbestilling, modtager du varerne samlet. Ønskes du at få de andre varer sendt først, kan du kontakte os på info@trendday.dk.
Hos TRENDDAY har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din pakke. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få pengene tilbage, hvis varen ikke er taget i brug. Er de 14 dage overskredet vil pakken ikke pr. automatik blive sendt retur til kunden.
Du som køber står selv for betaling af forsendelsen, og der er derfor ingen refusion af forsendelsebeløbet, ved returnering af produkter.
I tilfælde af at du som kunde nægter modtagelse af pakken eller ikke får afhentet pakken hos pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur, forbeholder vi os retten til at fakturer kunden for evt. omkostninger for returforsendelse og eller genlevering.
Vi anbefaler, at du sender med en forsikret returlabel, da TRENDDAY ikke står til ansvar for ikke-forsikrede pakker. Det er på eget ansvar at sende uden forsikring. Pakken kan risikere ikke at komme frem til vores lager, hvis du vælger returnering uden forsikring.
Du kan sende retur via posthus eller pakkeshop, den skal dog altid frem til adressen og kan IKKE sendes til pakkeshops, disse pakker bliver ikke afhentet.
VÆR OPMÆRKSOM PÅ DEN SKAL LEVERES TIL ADRESSEN! BLIVER PAKKEN INDLEVERET I PAKKESHOP ELLER LIGN. SÅ AFHENTES DEN IKKE.
Vi tager ikke din pakke retur, hvis:
Uafhentede varer, der sendes retur til TRENDDAY, vil blive fratrukket et returneringsgebyret. TRENDDAY refunderer først beløbet for ordren, når vi har modtaget den uafhentede vare på vores adresse.
Hvis du skal lave en reklamation på en vare, skal du kontakte TRENDDAY, som sender en returlabel til dig. Hvis du selv køber en returlabel, er det ikke muligt at få denne refunderet.
Desværre kan vi ikke tilbyde direkte ombytning. Hvis du vil ombytte en style fra din ordre skal du blot returnere den oprindelige vare og vi sender den korrekte størrelse til dig. Hvis du er bekymret for at varen ikke er tilgængelig imens vi behandler din returnerede varer, anbefaler vi at placere den nye ordre med det samme - da vores lager er begrænset.
Vil du tilføje produkter til din personlige konto?